joi, 28 august 2008

Off Tudor ...

Era o zi destul de obisnuita .. la fel de calduroasa .. ce pot sa spun . O zi de vara . Cum nu am reusit sa trec peste somnul de pranz..am cedat bineinteles si am adormit cu televizorul deschis .. Dupa cateva ore de somn .. dintr-o data visul meu era nelinistit de o voce dulce.. imi spunea ca sufletul meu e la mare si ca voi pleca si eu in weekend..in asa fel incat sa pot avea sufletul impacat ..ca mai apoi sa-mi dau seama ca era Tudor Chirila ..simteam nevoia sa vad marea , s-o simt , sa ma regasesc .. off ..ma imaginam undeva pe plaja cu al meu suflet si undeva in apa un delfin ce ma invata sufletul sa mi-l ascult .. deja facea parte din visul meu si parca lacrimile mi-au ascultat dorinta si-au inceput sa curga .. ca mai apoi intr-un final sa ma trezesc , sa plang , sa cant , si sa simt un gol imens sapat in suflet de dorul de mare . Off Tudor ..

Niciun comentariu: