joi, 14 august 2008

Amintiri dragute !


Ei bine .. pana nu demult..adica ce zic eu aici.. mai exact acum 2-3 zile nu stiam ca Willy.. The Willy a murit :( . Poate va intrebati care Willy.. dupa parerea mea e imposibil sa nu stiti .. * Free Willy * .. Da da , poate m-am dus prea departe dar pentru mine filmul asta mi-a ramas mai mult decat tiparit in minte.



Retraiesc cu aceeasi bucurie filmul asta..indiferent ! Ce pot sa zic.. am suferit enorm cand am cautat de curand pe vestitul youtube cateva filmulete cu dragul meu Willy .. cand .. R.I.P Willy ! Ce-i drept .. dupa cum NU va asteptati..au cazut ceva lacrimi..ei bine..tre sa recunosc acum..ceva mai muuuuulte :|


Poate par ciudata ..sau mai stiu eu cum , dar micuta balena face parte oarecum din copilaria mea.. pot spune la modul cel mai serios ca am vazut filmul de 5243265 de ori si de fiecare data mi se parea ca vad alt film .. atat de mult imi place :x


Bineinteles .. si melodia de pe fundal face in asa fel incat sa intelegi povestea si mai mult..si sa-ti intre si mai adanc in suflet .. ( P.S: Michael Jackson-Will you be there )..


Mie una mi se pare absolut bestial..incredibil..superb , cum un animal atat de mare.. si atat de puternic poate fi atat de dulce..si apropiat de oameni .. incat sa le fie prieten . Cu singuranta animalele se descurca mult mai bine la capitolul asta decat noi oamenii .. ( asta fiind si una din ideile de la care pleaca *Free Willy* )


La final .. ca sa ma intelegeti mai bine , am sa postez si un filmulet . So Long.. my friend :( !



This is me.. have to go ... XOXO. !

Niciun comentariu: