marți, 19 august 2008

Dumnezeu nu apare la stiri !


Da da ! Chiar el .. Tudor Chirila .. Vama ! Zilele trecute au sustinut un concert in Braila .. ei bine ce pot sa spun decat.. un vis devenit realitate.
Parca m-am regasit in fiecare vers .. in fiecare acord de chitara.. iar Tudor..a amplificat totul in fiecare secunda prin comportmanetul lui .. mai mult sau mai putin actoricesc .. a fost superb !
Am mers pe sarma .. apoi "ne-a pierit chefu" .. am sapat impreuna spre drumul catre om .. apoi ne-a povestit cum ca Dumnezeu nu apare la stiri .. ne-am amuzat atunci cand tata a taiat si el porcu' .. iar spre final am dat o tura prin "dragutul" Hotel Cismigiu finalizand totul prin eternul Epilog .. :) si am stabilit sa ne vedem intr-o joi... !

Ce pot sa spun mai mult ... ?! Pentru cateva ore m-am simtit alt om .. :)


Revenind la "Dumnezeu nu apare la stiri " . Melodia asta mi-a dat destul de mult de gandit .. un pic mai mult decat ma asteptam as putea spune .. Impactul a fost maxim odata cu "Dumnezeu nu omoara delfini " .. Ador/iubesc delfinii...inca un motiv pentru care am inceput sa inteleg mult mai usor si cu o dorinta mare melodia .
Este putin zis adevarat ceea ce incearca versurile sa ne spuna .. noi il facem pe El vinovat pentru tot raul care ni se intampla .. dar ar fi mai bine sa ne gandim de doua ori inainte sa spunem asta . Nu Dumnezeu e cel care a inceput razboaiele .. care ne-a spus sa furam .. sa omoram .. sa uitam de adevarata valoare a vietii..si insemnatatea ei .. Cu siguranta nu el a inlocuit fericirea sufletului cu cea adusa de bani.. masini ..etc . Cum spune si Tudor .. El doar a privit ! E un haos total ..nimeni nu mai crede in nimic..nici macar in propria persoana.. poate doar in puterea banilor ..si atat. Nu stiu sigur ce a determinat lucrul asta..dar e cert faptul ca lumea in care traim e poate doar o mica parte din "iad" .. am mecanizat totul..inclusiv sentimentele .. ne limitam atat de usor la un simplu " te iubesc.te pup.mi-e dor de tine.".. nici macar cand avem nevoie de ajutor..nu stim ca intindem mana cum trebuie.. e dezgustator ce se intampla .

De exemplu .. unii sunt beti si isi petrec viata asa in fiecare zi iar altii.. se lupta in razboi ( Georgia-Rusia ) .. dar am uitat .. fiecare isi duce prorpiul razboi.. cu viata :) .. incat de restu' .. nici nu mai conteaza !
Ce-i drept nu prea m-am gandit la lucrurile astea atat de mult .. dar cum am mai zis..melodia asta mi-a deschis cateva ferestre din care pot vedea lumea asa cum este . Rea si Ignoranta ! Dar pentru care niciodata nu ne facem vinovati..si nu stim decat sa dam vina pe Dumnezeu .

C'mon people.. wake up and smell the coffe !!!!


Ps : Multumesc Vama.Multumesc Tudor.

Niciun comentariu: