sâmbătă, 27 septembrie 2008

Ieri.Azi.Maine.Intotdeauna




Niciodata nu am inteles de ce anii trec .. de ce ieri nu mai e azi si maine de ce nu incepe de ieri .. M-am saturat sa cred ca maine se da un nou start cand stiu destul de bine ca voi relua totul de unde l-am lasat azi . Trecut , prezent , viitor .. toate pleaca din timp si tot acolo ajung . E ciudat sa stiu ca va veni o zi in care voi uita zambetul de azi datorita celui de maine care-mi va acapara destul de usor mintea si amintirile le va sterge . Dar ca in fiecare an .. o iarna imi va ingheta visele in sarbatori si in scurta bucurie , o primavara ma va readuce la viata .. o vara ma va face sa cred din ce in ce mai mult mai mult in mine si in puterile mele redandu-mi o viziune frumoasa si insorita a vietii ca mai apoi .. o toamna sa-mi numere amintirile cele mai dragi alungate de vant .



Intotdeauna va fi ceva care ne leaga de trecut .. fie o poza ce imortalizeaza zambetul perfect , fie o melodie care surprinde fiecare sentiment .. sau poate o data care indiferent de an ramane neschimbata aducandu-ti in suflet o neliniste .


E sfarsit de septembrie .. si parca au trecut luni intregi de toamna . Vreau sa vina iarna .. sa fiu din nou alaturi de ai mei .. sa ma pot bucura de un film alaturi de persoanele dragi si o ciocolada calda . Ahhhhhhhh .. luna decembrieeeee ! Vreau , vreau , vreau ! :) Ce-i drept .. tre sa recunosc .. cerul innorat de afara pregatit de a declansa o ploaie nesuferita si rece .. si o melodie veche mi-au determinat sa ma arunc in ganduri . Vreau sa vina sarbatorile dar odata cu 1 ianuarie.. sa vina vara . Timp nesuferit .. ! :)

Niciun comentariu: